NEGOCIERI ÎN FUSTĂ SCURTĂ DIN DENIM

De fiecare dată când am vrut să-mi spun părerea cu privire la vreo ţinută sau vreun obiect vestimentar, am bătut în retragere din teama de a nu jigni sau a fi catalogată drept nepricepută. Adică, recunosc, ţineam cont de ce ar fi spus oamenii despre mine.  Ideea e că fie din pricina vârstei, fie din cauza unei nesimţiri, educate de altfel, am început să spun “roz în faţă” cam ce cred eu. Roz, pentru că nu ajung să lovesc până la os.

Spre exemplu, eu ador hainele din blug. Fie ele fuste, geci, pantaloni, corsete, etcetera, etcetera, ochii îmi sclipesc ca în faţa inelului meu de logodnă. Problema acestei iubiri  este că dintotdeauna oamenii se uitau chiorâş când mă îmbrăcam în fustă scurtă din denim. (excludem ideea de picioare strâmbe, prea slabe, prea grase, cu celulita sau fără :)) ). Marea oroare era la fustă. A dracu’ fustă, că mereu mă făceam că plouă.

Ideea e că vedeam femei care purtau fustiţe şi rochiţe de un milion de ori mai urâte. Nu contaaaa! Nu erau din denim! Ceilalţi nu le priveau ca pe felul paişpe. Iar eu, deşi mă mânca limba graaav, nu ziceam un cuvânt.

Nu ştiu dacă astăzi vorbim de fusta de blugi ca fiind vedetă în lumea modei, dar cert e că eu am scos-o de la naftalină şi o să crăp ochii nemulţumiţilor cu ea.

Mai jos a găsit câteva idei pe care eu sigur le voi pune în practică.

photo credit: pinterest.com

Leave a Reply

