RÂD, DAR NU-I RÂSUL MEU, ALTEX! BLESTEMUL PLĂŢILOR ONLINE!

Mă poţi numi cea mai ghinionistă din lume la capitolul cumpărături online, dar mai întâi trebuie să-mi citeşti povestea ruptă parcă din lumea penibilului şi a nesimţirii.

A fost o vreme când mă gândeam dacă să cumpăr online şi să plătesc prin transfer bancar. Părea simplu, eficient şi inteligent. Şi mi-am luat inima-n dinţi şi am făcut-o. Primul păcat l-am înfăptuit  cu eMAG-ul acum un an şi ceva. Rezultatul? Eşec total: produs nelivrat şi bani blocaţi. Sesizări, discuţii, nervi consumaţi, numere de înregistrare ale reclamaţiilor, absolut DEGEABA. Când le-am călcat pragul sediului din Crângaşi, am făcut circ. Am fost mahalagioaică, aşa cum ar spune mama. Mi-am făcut de ruşine neamul, dar am avut banii în 2 zile eliberaţi. Deci se putea să mi-i returneze mai repede. SE PUTEA!

Aşa cum mi-am promis de zeci de ori că nu mai pun gura pe vin, aşa am făcut şi cu plăţile online. Nu m-am ţinut de cuvânt!

Am memorie scurtă, ca tot omul, astfel încât acum 4 săptămâni am comandat de la ALTEX. Am zis c-o fi soi, că are slogane bune, că parcă îmi place de el. Şi am plătit online. Suma mare. Speranţe mari. Fericire maximă. Coletul a ajuns repede, produsul urma a fi încercat. Aveam ochii mari de căprioară, picioarele îmi dansau de bucurie, produsul NU MERGEA! N-am tunat, n-am fulgerat, am sunat civilizat la Altex şi am semnalat problema.

“Faceţi RETUR!”

“RETUR? Sigur că retur…Să vin cu el, da?”

“Nu, vă trimitem curierul.”

“Păi ştiţi, că rezolvăm mai repede dacă vin cu el în braţe la sediul central, depozit sau ce vreţi voi…”

“Nu. Trimitem curierul.”

“Dar dacă vin cu el, suntem siguri amândoi că îl primiţi ca NOU, adică un pic defect. Dar nu din vina mea. Măcar ne luăm de-o grijă.”

“Doamnă, curier.”

Cuvintele îi erau blocate. Cred că ALTEX blochează vocabularul oamenilor sau angajează oameni fără vocabular dezvoltat.

Mă conformez, căci mama n-are inimă pentru toate scandalurile mele. Am returnat PRIN CURIER. De atunci au trecut 3 săptămâni. Astăzi sunt anunţată că n-au ce să-mi facă, n-au alt produs de înlocuit. Îmi voi primi banii înapoi.

Astăzi m-am enervat. ALTEX si-a cam bătut joc de mine,  de nervii mei, de timpul meu, pe banii mei. Momentan ai lor. Pe viitor ai mei. Aţi înţeles, da?

Pe site-ul lor zice că în 30 de zile mi-i returnează. Ce face ALTEX 30 de zile cu banii mei? Dacă nu pun întrebarea corect, vă rog să mă ajutaţi.

P.S. Mă mănâncă în talpă, mâine fac drumuri! 😉

Leave a Reply

