ÎNTREBĂRI ÎN PRAG DE SĂRBĂTORI!

Încep prin a lămuri un lucru: nu am fetişuri cu degetele femeilor ale căror sandale le privesc. Să nu-mi aud vorbe! Daaaar…

Cred că e de un maxim bun simţ să ai grijă de tine, mai ales atunci când ştii că vei fi expusă în mediul public online sau de orice altă natură ar fi acesta. Pe lânga grija ta ca fotomodel, trebuie ca şi cei ce fac negoţ cu lucruri frumoase să fie capabili să fie atenţi la detalii.

Reducerile continuă, aşa cum toată lumea ţine să ne amintească. Recunosc că mie mi-e greu să uit acest lucru. Şi cum de câţiva ani cumpăr tot mai des din mediul online decât din cel real, la sfârşit de program, aşteptând mail-urile întârziaţilor, mai arunc câte un ochi prin cataloagele diferitelor site-uri de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesori, home decor etc.

Şi uite-mă, păcătoasa de mine, cum dau click pe o rochie interesantă. Mi se deschide fotografia mare, triumfătoare, iar ochii îmi sclipesc mai tare decât beculeţele de Crăciun. Şi privirea analizează până ajunge la sandale. “Ah, ce sandale frumoase!”, îmi spun. Şi mă pune necuratu să dau ZOOM IN.

sandals1

Întrebările rămân aceleaşi. De ce te laşi fotografiată aşa? De ce, după ce fotomodelul se lasă fotografiat aşa, cei ce urmează să analizeze catalogul, nu fac ceva în acest sens?

Leave a Reply

