VÂND PONTURI

Cine a spus că e uşor să cheltui bani? Niciodată shopping-ul nu a fost o modalitate de a mă relaxa, iar asta pentru că intru în magazine cu aşa o speranţă…şi mă dezumflu rapid ca un balon împuns cu ciudă de copilul cu ac în mână. Aşa că m-am obişnuit şă dau mai întâi o tură prin online şi după să mă duc cu direcţie acolo unde sufletului îi place.

Hai să ne îndrumăm unele pe altele către modele interesante încălţăminte, haine, accesorii, bijuterii & company. 🙂

Alegerile mele de astăzi sunt:

zara
zara.com 399,90 Lei
mihaela-glavan
sepala.ro  850 Lei
condur-by-alexandru
condurbyalexandru.com  439 Lei
pull-and-bear
pullandbear.com  99,90 Lei
Leave a Reply

