Cu cine votezi? Roșu sau Negru?

”Spune-mi cu ce culoare de ojă îți vopsești unghiile, ca să-ți spun cine ești!” Incredibil de ușor își pot da seama unii cum sunt oamenii! Inițial am fost tentată să nu cred, dar privind mai îndeaproape problema, am realizat…

CÂT DE PROȘTI SUNT OAMENII!

Zilele trecute mi s-a confirmat că lumea-i fumată și că ajunge să creadă tot felul de baliverne, doar din simplul motiv că orice poate fi  posibil.Una bucată cucoană de vreo 30 de ani vine pe la al meu loc de muncă, nu contează motivul, și comunică faptul că având unghii roșii voi fi plină de bani, de dragoste, de nebunie fermecată, de tot ce-i mai bun și mai frumos în viața asta și aia de apoi. Surprinsă de dorința ei de a purta o discuție cu mine, îi fac jocul și-i spun că tocmai de asta mi le-am vopsit asa, că înainte erau negre.

Wow! Negre! Am zis negre! S-a înnegrit la obrajori și aproape țipând îmi zice ca niciodată să nu mai fac prostia asta. Căci negru, albastru, galben, maro sunt niște culori malefice, care pun piedică sorții și te lasă într-o baltă de deznădejde când te aștepți mai puțin. M-a rugat solemn să-i promit că nu-mi voi mai schimba culoarea ojei niciodată. Și i-am promis că voi avea grijă sa-mi fie bine! Evident, cu sau fără ROȘU.

Mi-a fost milă de ea. Nimeni vreodată nu va putea lupta cu astfel de convingeri pe care oamenii le au. HashtagNeDucemDracu’

P.S. Tu cu cine votezi?

 

Leave a Reply

