AM ZIS “DA” PENTRU TOTDEAUNA

Sunt o mare fană o rujurilor, gloss-urilor, lipstick-urile şi cum mai vreţi să le spunem. De fiecare dată când intru într-un magazin de specialitate, trebuie să cumpăr un ruj. Problema e că deşi îmi plac la început foarte mult, după câteva zile ajung să nu le mai folosesc pentru că-mi dau seama că fie nu rezistă suficient, fie îmi usucă buzele, fie greşesc culoarea sau pur şi simplu nu-mi mai plac. Iar chestia asta mi se întâmplă de ani buni.

Dar luna trecută s-a produs minunea. Aceeasi Eu în acelaşi magazin de cosmetice căutând acelaşi produs: un ruj. De data asta m-am căsătorit cu el, nu-l voi abandona, nu mă voi sătura de el şi nu pentru că e Dior, ci pentru că e al naibii de bun. Buze hidratate, nelipicioase, culoare naturală, efect de mărire şi o uşoară strălucire după ce, fie l-am mâncat, fie s-a dus, că deh, nu rezistă o infinitate.

Credeţi-mă pe cuvânt, iar primul argument solid este că nu sunt plătită să spun asta, deci e PE BUNE!

dior

Leave a Reply

