Impresii.Vlog.ep.2

Pe Gina Maican o ştiu  din perioada facultăţii, deşi amândouă suntem moldovence mândre din Focşani şi soarta ar fi putut să ne apropie mai devreme. O femeie frumoasă şi foarte atentă la detalii. Obişnuia să reuşească în tot ceea ce îşi propunea. Timpul şi circumstanţele ne-au distanţat şi nu mi-aş fi imaginat vreodată s-o reîntâlnesc, eu nemaifiind copil, ea nemaifiind persoană publică.

Gina mea (aşa-mi place cum sună!) a ales să se dedice picturii. Talentul îl are încă de mică, absolvind, de altfel, un liceu de artă. A fost greu să fac un material de trei, patru minute, în condiţiile în care am povestit ore întregi. Am încercat să v-o dezvălui aşa cum am aflat-o, implicată, cu blândeţe în glas şi gânduri liniştitoare. Văzând-o, ascultând-o şi discutând despre pasiunea care i-a conturat drumul în viaţă, am realizat că nu doar eu m-am maturizat, copilul, ci şi ea, persoana publică.

Interviul cu ea a fost foarte motivant. Vă invit să-l urmăriţi, aceasta în caz că nu aţi facut-o deja.

Leave a Reply

