ALESSANDRO NESTA, OMUL DIN SPATELE LEGENDEI

Drumul meu în presă nu a fost unul plănuit vreodată, însă întortochiate sunt căile destinului și de aproape doi ani de zile am învățat ce înseamnă să realizezi materiale care să aibă ca scop principal informarea corectă a telespectatorului și a cititorului. Recunosc, am avut noroc să întâlnesc oameni de calitate ce mi-au explicat și care m-au îndrumat către rezultate frumoase.

În urmă cu trei zile mDSC_0020i s-a încredințat realizarea unui inteviu cu unul dintre cei mai buni fotbaliști din lume, Alessandro Nesta. Emanam bucurie prin toți porii, dar nu conștientizam exact că acesta avea să fie momentul în care eu mă voi îndrăgosti pur și simplu de ceea ce fac. Aseară, ajunsă la Palatul Snagov, așteptam cu nerăbdare pe el, pe cel care îmi dădea târcoale de ceva timp. Aveam senzația că nu-l voi recunoaște, că emoțiile vor fi atât de mari încât voi fi trasă de mânecă pentru a-l putea observa.

Aveam un set de șase întrebări, eram înconjurată de reporteri care mănâncă rubrica sport dimineața, la prânz și seara. Speram să reușesc a-l chestiona cât mai mult posibil pentru a-mi ieși acel material bun pe care mi-l promisesem. După vreo zece minute, intră în sala de conferință un tip înalt, îmbrăcat sport casual, cu un zâmbet timid, ce asculta cu interes toate indicațiile oferite de echipa care-l însoțea.

Alessandro Nesta, țineți minte acest nume, căci dincolo de rezultatele impecabile avute pe plan profesional, a fost singurul om în preajma căruia am știut că nu am cum să dau greș. Așa că bâlbe n-au fost, emoții nici atât, ci doar marea dorință de a nu se termina vreodată momentul. Dincolo de tot interesul presei de a afla, din punctul meu de vedere, cele mai mici și nesemnificative detalii din domeniul fotbalului,  am reușit să descopăr că marele Nesta a tremurat de fericire în fața a patru milioane de oameni care-l așteptau acasă în 2006, când a devenit campion mondial cu echipa Italiei. Am aflat că familia nu-i lipsește din gânduri și vorbe, nici măcar atunci când participă la evenimente deloc personale, acesta având trei copii frumoși și în mod sigur, talentați.

Alessandro Nesta mi-a arătat că modestia nu costă și că  ești și mai mare atunci când munca ta nu e umbrită de scandaluri și aviditatea de a fi în centrul atenției. Că respectul e cea mai importantă carte de vizită pe care o oferi și că legenda Nesta a fotbalului mondial merită admirată cu adevărat și mai mult, reprezintă o sursă de inspirație pentru oricine.

Aseară nu am fost un reporter ahiat după informații obscure și fără rost. Aseară m-am bucurat să-l aflu pe fotbalistul Nesta ce admite că nu îndrăznea să considere vreo confruntare cu echipa României drept ușoară, pentru care Gheorghe Hagi și Cristi Chivu sunt două modele de profesioniști, care în cele 448 de partide jucate a dat doar 8 goluri. Iar cea din urmă pentru că și-a respectat poziția pe teren și nu  l-a furat mirajul unui succes imediat. Mi-aș fi dorit ca toți cei prezenți să fi putut vedea dincolo de o prezență excepțională, să fi putut conștientiza că un om mare îi invită să crească.

Mai jos puteți vedea câteva fotografii de la eveimentul Heineken

DSC_0054 DSC_0061 DSC_0053 DSC_0043 DSC_0026

Leave a Reply

