Impresii. Vlog. ep1

De ce am ales video blogging? De ce nu am scris eu frumos povestea? Poate ar fi ieşit totul cu un plus de emoţie sau aş fi corectat o frază stângace. M-aş fi jucat mai mult cu un text scris. Poate că da, poate că nu.

Trebuie să ştiţi că nu e mai simplu să filmezi decât să scrii. Fiecare dintre cele două variante are farmecul ei. Doar că, într-o lume atât de grăbită către nicăieri, mai simplu şi eficient v-am captat atenţia cu un material video. Şi nu vă supăraţi pe mine. Doar că, Ionela merită! Munca ei merită! Pasiunea ei merită! În patru minute aţi aflat că un fotograf culinar bun, cu viziune, găseşti mai răruţ pe plaiurile româneşti. Aţi descoperit că în viaţa asta, căci alta oricum nu ştii dacă vei mai avea, trebuie să lupţi pentru ceea ce-ţi încântă sufletul. Trebuie! Este datoria ta faţă de tine!

Ionela este un om atât de optimist, încât lejer ar putea alimenta mii de visuri! Am râs mult în preajma ei, nu s-a supărat nici că la 9 dimineaţa a fost nevoită să străbată juma’ de Bucureşti ca să ajungă la filmare. Era veselă. N-am mai avut nevoie de cafea în ziua aceea. Bucuria ei m-a trezit, mi-a dat energie.

Datorită acestor lucruri filmez, montez, vă invit la poveşti frumoase de viaţă. Ionela merită, la fel cum şi voi meritaţi!

Leave a Reply

