DEȘTEAPTĂ-TE, ROMÂNE!

11713428_1034334179911308_1725495432_nDe ceva timp lucrez la un proiect tare frumos prin care tineri români mi-au demonstrat că succesul deplin nu e o poveste. Și așa cum spunea și Churchill, oamenii normali nu știu că totul este posibil. Am fost în acea categorie și vă spun cu mâna pe inimă, nu e nimic de câștigat acolo!

Oamenii pe care i-am cunoscut în ultima lună mi-au făcut zilele mai frumoase, mi-au arătat altă față a României, m-au invitat în culise. Și am profitat până la ultima picătură! Am văzut cum arată mâinile muncite ale unor campioane la canotaj, ce înseamnă o zi dintr-un cantonament la scrimă, am aflat că avem așa mulți elevi olimpici internaționali   încât am făcut doi pași înapoi pentru a-i cuprinde, cu mintea, cu sufletul. L-am ascultat pe Bach cu inima cât un purice, un Bach ce răsuna perfect din corzi de vioară infantile. Și am îmbrățișat emoțiile unei campioane europene care mi-a mărturisit că e prima oară când se realizează un material despre ea, despre zâmbetele și tristețile care au încercat-o pe un drum lung, la al cărui final am ascultat un “Deșteaptă-te, române!”  triumfător.

Voi împărtăși în postări viitoare călătoriile mele prin România și experiențele minunate petrecute alături de olimpicii de aur ai țării noastre.

Leave a Reply

