LA PLIMBARE CU IDEILE PRIN “ȚARA LUI ANDREI”

Auzisem acum câțiva ani despre Țara lui Andrei. O idee de program foarte bună, oameni implicați și un marketing pe măsură. O competiție faină în care oricine din orice colț al țării putea veni cu un plan de afacere socială. Da, socială! Aceasta era și magia. Nu te puteai înfățișa ca un businessman, doar cu cifre și profit în minte. Trebuia să atingi o zonă în care să poți ajuta oameni cu probleme. Și aici e o listă lungă de persoane care își găsesc foarte greu loc de muncă precum tineri fără studii superioare, șomeri sau trecuți de cea de-a doua tinerețe. Competiția a fost strânsă, iar cele mai bune zece idei au câștigat finanțare și consiliere.

Mona Nicolici si 4 castigatori ai editiei 1

Anul acesta s-a dat startul celei de-a doua ediții Fabricat în Țara lui Andrei. În cadrul acesteia am aflat povești îndrăznețe, unde natura, oamenii și animalele fac echipă bună datorită unui respect reciproc nescris, dar știut dintotdeauna. Afacerile sociale sunt ușor de gândit, găsit și, mai nou, finanțat mulțumită OMV Petrom și NESsT. Mă bate gândul să mă înscriu…

Logo OMV Petrom alaturat_rgb-01 NESsT Logo

Istorisirile celor zece câștigători din 2013, dar și detalii despre concurs găsiți pe http://www.taraluiandrei.ro

Atelier Simplus
Cristian Branea_Materia Lucian Stanciu si izolatorii din lana

Mona Nicolici_Manager Departament Sustenabilitate OMV Petrom

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s