ASTĂZI, DORUL E ROMÂN

Citat-Tudor-Musatescu

Astăzi este Ziua Internaţională a Dorului, iar România o sărbătoreşte pentru prima oară anul acesta. M-am gândit că este mult mai indicat să nu filosofez, căci au făcut-o alţii mult mai bine, după cum urmează să citiţi. În plus, dorul se simte, îţi aduce durere sau bucurie. Dorul de copilărie mă chinuie pe mine cel mai tare. Ah, ce frumos era…

Dorul este un organ de cunoaştere a infinitului. Lucian Blaga, Aforisme

Dorul e român; dorinţele – internaţionale. Tudor Muşatescu

Dorul, această stare de beţie a depărtărilor. Emilia Hîrbea, Iubirea ca năpastă

Mi-e dor de mine cu sufletul altuia. Ionel Teodoreanu, La Medeleni

Mi-e dor de un vis. De unul pe care l-am mai trăit. Girel Barbu

Leave a Reply

