SELAH SUE AND A BIT OF CRAZY VIBES, ÎN BUCUREŞTI

Selah-Sue-02

Îmi dau seama pe zi ce trece că iau decizii din ce în ce mai bune. În cazul de faţă, mă bucur că acum vreo 4 ani am descoperit-o pe Selah Sue şi că inimii i-a plăcut ce a auzit. Şi i-a plăcut atât de mult încât atunci când această tânără a concertat pentru prima oară în România, eu eram frumos, pe plantaţia muzicală şi cântam din toată-mi fiinţa ”Raggamuffin is a freedomfighter/ He’s handling a choice and I know, that/ Dear raggamuffin is one of the friend/ What you see is what you really need in the end/ What you ever gonna gonna do I dunno”. Nu există vreun cântec al acestei belgiene pe care să nu-l iubesc şi să-l trăiesc mereu la intensitate considerabilă..

Astăzi dau de veste, deşi sunt un om egoist de fel, că Selah Sue concertează pe 13 mai la Arenele Romane. Voi fi acolo negreşit, iar pentru cei ce încă nu au făcut cunoştinţă cu demonii ei, îi invit să asculte a bit of crazy vibes.

 

Leave a Reply

