CUM SĂ AI UN MACHIAJ PERFECT, CHIAR ŞI ÎN SITUAŢII LIMITĂ

bridalmusings.com

Am dormit nu foarte bine, m-am trezit pe măsură. Cu greu mi-am ales hainele ce urmau a fi chinuite de starea mea de spirit capricioasă şi spun ‘chinuite’ pentru că n-au cum sa-mi intre în graţii. Azi nu!

Am ajuns cu greu la partea de make-up şi mi-am amintit cât de mult mi-aş fi dorit ca Adina Vlad, a cărei postări pe youtube le urmăresc cu drag, sa-mi calce pragul casei şi să mă ajute. Femeia aceasta face minuni şi dă cele mai bune sfaturi, atât pe partea  tehnică, cât şi pe linia produselor folosite.

 

 

Leave a Reply

