GIGI HADID, MODELUL ANULUI LA 19 ANI

Zece ani în urmă, multe femei frumoase şi ambiţioase căutau să-şi facă loc în industria modeling-ului. Era o luptă continuă pentru a ajunge pe coperţile revistelor celebre de modă şi multe sacrificii la mijloc. Nu spun că acum modelele nu muncesc din greu pentru apariţiile pe podiumuri sau în campaniilor unor brand-uri celebre, doar că norocul e mai mare, având în vedere că ne învârtim într-o lume mult dezvoltată faţă de anii trecuţi, universul social media.

gigi-hadidÎn urma unui interviu pentru revista Style, modelul anului, Gigi Hadid dezvăluie câteva secrete despre ceea ce se întâmplă în spatele blitz-urilor şi a celebrităţii. ”E o nebunie totală”, recunoşte modelul şi acest fapt se datorează şansei de a fi cunoscut celebritatea destul de repede, aşa cum şi ea a declarat că marele noroc este că practică această meserie într-un moment de climax al erei social media. Dacă în trecut oamenilor le era mai greu să ajungă în lumea privată şi să cunoască realmente femeia, dincolo de fotografii şi defilări, Gigi admite că astăzi, modelele au sanşa să-şi arate personalitatea, să fie voci şi nu doar imagini.

Ca să nu dau idei doritoarelor de succes peste noapte, vă informegigi-guess_2964288az călduros că un make-up exagerat, câteva extensii, vreo două vizite la salonul de manichiură şi mii de selfie-uri pe site-urile de socializare nu vă vor transforma în modele. Well, Gigi Hadid a cochetat cu această lume artistică de la vârsta de 2-3 ani, fiind imaginea Baby Guess şi mai apoi Guess Kids, mulţumită lui Paul Marciano, cel care a descoperit-o. Flirtul s-a sfârşit rapid, Gigi alegând să pună studiile pe primul loc.

A revenit în atenţia publicului în 2011, după terminarea liceului, creionându-şi cariera din mijlocul realelor posibiliţăţi în acest domeniu, New York. A reluat legătura cu Guess şi în 2012 şi-a reînsuşit numele de imagine a brand-ului, de data aceasta la senioare. Debutul pe catwalk l-a avut în 2014, fiind model pentru show-ul Desigual, dar şi pentru prezentarea Jeremy Scott. A apărut în multe videoclipuri de peste ocean, a fost aleasă pentru campania Tom Ford din iulie, anul trecut, coprezentator la premiile Daily Front Row’s Fashion Media.

hadid-vogue-okyes Gigi HAdid tom ford

În 2015 se bucură de noi colaborări, nume mari dorind-o în campaniile lor sau pe podiumuri. Numesc doar câteva, căci mi se termină cerneala: Pirelli, Marc Jacobs, Jean Paul Gaultier, Chanel.

247D0E4100000578-2901083-image-a-52_1420667631359

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s