DE CE ESTE TELEKOM CEA MAI BUNĂ ALEGERE DE PE PIAŢA TELECOMUNICAŢIILOR

Aşa-i că ţi-ai dori ca serviciul tău de telecomunicaţii să-ţi ofere un pachet complet, inovator şi la standarde pliate pe dorinţele tale? Nu-ţi voi da prea multe variante sau sfaturi, ci voi propune, fără ezitare, să încerci un singur brand, apărut de curând pe piaţa românească, mai eximage12act în 2014, care a reuşit în cel mai scurt timp să încheie contracte cu aproximativ 10 milioane de clienţi din România. Telekom ne-a invitat încă de anul trecut să experimentăm împreună. Eu una aşa am făcut şi vă spun din toată inima că nu regret alegerea.

Da, este un brand nou, da, este dinamic şi promite ca în 2015 să aducă o multitudine de îmbunătăţiri pentru clienţii săi. Aşa că, în urma unei conferinţe, Telekom a anunţat strategia pentru anul curent. Ideile sunt bune şi vin în ajutorul fiecăruia, în funcţie de necesitate: noi investiţii în fibră optică şi reţele 3G/4G, clienţii care au pachete convergente fix-mobil vor fi preluaţi de operatorii call center în mai puţin de 10 secunde, iar 160 de milioane de euro vor fi investiţi în dezvoltarea intrastucturii de comunicaţii.

Încă o noutate, mai ales pentru iubitorii de sport. Prin intermediul noului serviciu IPTV, veţi putea urmări conţinut exclusiv precum Champions League şi Europa League.

Bucuraţi-vă de cea mai bună experienţă integrată şi intraţi în grupul câştigătorilor!

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s