SECRETUL UNUI CORP RASFĂȚAT

De fiecare dată când îmi achiziționez produse cosmetice, atenția mi-o îndrept către ingredientele folosite. Nu mi-am stabilit niciodată standardele în funcție de preț, ca atare, dacă mi-ai scotoci prin creme și alte loțiuni, nu vei găsi branduri exagerat de cunoscute (spun asta din cauza zecilor de reclame ce ni se înfățișează zilnic).

M-am gândit că nu strică să va ofer câteva ponturi despre produse de calitate și cu ingredinte eco-friendly. Prija sau zeița dragă sufletului (traducere din sanscrită) este o linie de produse de îngrijire corporală create de GFL Italy și comercializate în special în rândul hotelurilor de lux.

2_prija

Vestea bună este că pot fi achiziționate și de către doritoare ca mine sau ca voi, fără să fim nevoite să ne luăm concediu pentru a le putea obține ( I dont know if the joke is clear enough). 🙂

Well, Prija ne oferă produse făcute cu ingrediente fine, extrase din plante, cu mirosuri exotice, special create pentru relaxare. De fapt sunt indicate și in sesiunile de masaj și aromaterapie. Sunt hipoalergenice și variază de la produse de 40ml, 380ml până la sticle de șampon, balsam de păr, gel de duș sau loțiune de corp de 3 litri.

KIT2NPRprija-vitalising-bath-cream-40ml-1585-p

Un site care vă permite comandarea acestor produse este http://www.hotelsuppliesltd.co.uk

Sper să vă bucurați de ele așa cum, de ceva timp, și eu o fac!

Leave a Reply

